Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów online

Prowadzisz sklep internetowy, salon kosmetyczny, restaurację lub kancelarię prawną? A może inny rodzaj działalności? Musisz zgodzić się, że bez względu na branżę, w której się specjalizujesz, Twoja firma powinna mieć jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google, abyś mógł szybko i skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów. Tu i teraz.

Dlaczego tak ważne jest znalezienie się na pierwszej stronie Google? Dane są bezlitosne – tylko 9% użytkowników Google trafia na dół pierwszej strony wyników wyszukiwania, a jedynie 0,44% szukających przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania Google! 
 

Odpowiednio dobrana i opracowana strategia pozycjonowania pozwoli Ci na znaczny wzrost liczby odwiedzin, a co za tym idzie – poszerzenie grona potencjalnych Klientów. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce, Twoja firma zyska także w oczach odbiorców – będzie postrzegana jako prestiżowa, rozpoznawalna na rynku i godna zaufania.

Aktualnie na rynku nie istnieje druga tak skuteczna i przynosząca należycie od zaraz widocznych efektów, nawet bardzo młodym firmom. Dzięki znajomości intencji wyszukiwania użytkowników można łatwiej dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców zainteresowanych ofertą. Szczególnie, że to właśnie użytkownicy sami wpisują w wyszukiwarkę konkretne zapytania i oczekują adekwatnych odpowiedzi. 

Jeśli chcesz, by Twoja strona internetowa znalazła się w TOP 10 wyszukiwaniach Google wystarczy, że zapytasz Nas o ofertę, a my zajmiemy się całą resztą. Uwzględniając ponad 200 czynników wpływających na pozycję strony pomożemy zbudować Ci silną markę w internecie. 

Pamiętaj, że diabeł tkwi w szczegółach,  a to one są bardzo często zaniedbywane. Dlatego My tak dużą wagę przykładamy do wszelkich detali. Starannie dopasowujemy stronę do wymagań algorytmu Google, dbamy o odpowiednie działania on-site (na stronie internetowej), w tym UX (User Experience), content marketing, optymalizację techniczną strony, oraz off-site (poza stroną internetową), m.in. budowanie zaplecza backlinków (link building). 

Możesz być pewien, że Twój e-sukces, to nasza specjalność, poparta doświadczeniem i wiedzą.

 

Jak działa SEO (czyli pozycjonowanie)? 

Wyszukiwarki takie jak Google wykorzystują roboty indeksujące, czasami zwane botami lub pająkami, aby zbierać informacje o wszystkich treściach znalezionych w Internecie. Robot indeksujący rozpoczyna się ze znanej strony internetowej i podąża za wewnętrznymi linkami do stron w ramach tej witryny oraz linkami zewnętrznymi do innych stron. Treść tych stron i kontekst linków, które śledzi, pomagają robotowi indeksującemu zrozumieć, o co chodzi na każdej stronie i jak jest ona semantycznie połączona ze wszystkimi innymi stronami w ogromnej bazie danych wyszukiwarki zwanej indeksem.

Gdy użytkownik wpisuje zapytanie w polu wyszukiwania, wyszukiwarka używa złożonych algorytmów, aby wyciągnąć najbardziej dokładną i użyteczną listę wyników dla tego zapytania. Te wyniki organiczne mogą obejmować strony internetowe pełne tekstu, artykuły informacyjne, zdjęcia, filmy, lokalne oferty biznesowe i inne bardziej niszowe treści.

Biorąc pod uwagę, że Google przetwarza miliardy wyszukiwań dziennie, organiczne wyniki wyszukiwania są bardzo dużym kawałkiem wielkiego tortu. I chociaż potrzebne są pewne inwestycje perspektywiczne i bieżące, aby zabezpieczyć i utrzymać stronę w rankingu, każde kliknięcie, które wysyła ruch do Twojej witryny, jest bezpłatne.



Jak wygląda profesjonalne pozycjonowanie krok po kroku:

Ze względu na fakt, że każda witryna jest inna i oceniamy ją indywidualnie nie ma jednej metody na skuteczne SEO. Nasi specjaliści przeprowadzając analizę ustalają dla strony najbardziej optymalną drogę pozycjonowania. Szkicowy konspekt SEO krok po kroku zarysowuje się w 6 obszernych krokach: